Wielu przedsiębiorcom zależy nie tylko na zainteresowaniu stałych klientów, ale przede wszystkim na tym, by systematycznie docierać do nowych. Tylko rozszerzając zasięg, mogą oni pozyskiwać coraz to nowsze zlecenia oraz zwiększać popularność i dochód swojej firmy. Inwestowanie w reklamę powinno więc być w tym przypadku istnym priorytetem.
Wydawać by się mogło, że najpopularniejszą formą reklamy od lat pozostają wszelkiego rodzaju banery i plakaty, umieszczane na słupach czy w innych, przeznaczonych do tego miejscach. Tymczasem najnowsze badania wskazują, że przyciągają one coraz mniejsze grono zainteresowanych. W tym przypadku ciekawym sposobem na rozwiązanie problemu mogą być np. leżaki z nadrukiem. Wykorzystywane zarówno w siedzibach firm, jak i w plenerze, stanowią doskonały element dekoracyjny i użytkowy. Nadrukowane na nich logo firmy przyciąga wzrok, a sama możliwość korzystania z nich stawia firmę w dobrym świetle.
Nie jest to oczywiście jedyna możliwość kreatywnego reklamowania swojej działalności. Wielu przedsiębiorców umieszcza swoje logo na balonach pneumatycznych, czyli lateksowych balonach o rozmiarach dochodzących do kilku metrów. Takie balony, mimo że wypełnione są powietrzem, dzięki obciążeniu nie przewracają się. Ich sporą zaletą jest nie tylko dobra widoczność w przestrzeni miejskiej, ale też fakt, że nie poddają się wpływowi czynników atmosferycznych i mogą być użytkowane w plenerze przez długi czas.