Za pomocą jakich rozwiązań zabezpiecza się stanowiska służące do przeładunku towarów?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Miejsca przeładunku towarów w magazynach, na halach przemysłowych oraz w sklepach powinny być specjalnie oznaczone i zabezpieczone. Dzięki temu zwiększa się bezpieczeństwo warunków pracy oraz chroni się wrażliwą infrastrukturę i pojazdy przed uszkodzeniami. Do skutecznych form zabezpieczenia używa się barierek o jaskrawym ubarwieniu, maluje je pasy na posadzkach oraz używa się dedykowanych odbojnic. Gumowe odbojnice to niedrogie produkty, ale bardzo skuteczne. Umieszcza się je w newralgicznych miejscach, np. na parkingach lub na rampach przeładunkowych. Chronią budynki oraz towar przed uszkodzeniem. Samochód po kontakcie z gumową odbojnicą nie ulega uszkodzeniu. Produkt doskonale amortyzuje uderzenia.

Trwałe odboje w magazynach i w sklepach

Odboje gumowe to produkty niewielkie, które mocuje się w wybranych miejscach — może to być posadzka magazynowa, ściana, stopień schodów, a nawet regał magazynowy. Gumowe odbojnice są odporne na uszkodzenia, nie ścierają się i są bardzo praktycznymi przedmiotami. Duży wybór rozmiarów pozwala dobrać produkt do wielkości rampy rozładunkowej oraz do potrzeb pomieszczenia. Odboje wykonane z gumy to też znakomity sposób na ochronę swojego samochodu w garażu oraz na parkingu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jaki sprzęt przyda się grafikowi?
Jaki sprzęt przyda się grafikowi?
Praca grafika komputerowego wymaga zarówno posiadania wysokich umiejętności, jak i odpowiedniego sprzętu i oprogramowania. Nawet najlepszy specjalista nie będzie bowiem […]
Jak znaleźć wymarzoną suknię ślubną?
Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu zakochanych. Nic dziwnego, że każda Panna Młoda szuka tej idealnej sukni ślubnej. […]
Czy warto inwestować w stronę internetową swojej marki?
Współcześnie nowych klientów nie pozyskuje się już dzięki ulotkom czy billboardom, nie warto również liczyć na marketing szeptany, gdyż jego […]