Wielu firmom zależy na uzyskaniu przewagi konkurencyjnej. Niemałe znaczenie ma oczywiście jakość produktów i usług, które są oferowane oraz standardy obsługi klienta. Niemała rola należy też do osób odpowiedzialnych za strategię marketingową. Skuteczne reklamy wpływają na zainteresowanie klientów oraz przyczyniają się do kształtowania pozytywnego wizerunku marki.
W obecnych realiach rynkowych duży potencjał mają wyraziste nośniki reklamowe, które od razu wyróżniają się na tle innych ofert. Bardzo dobrym przykładem są projekty typu outdoor – zwykle są to wielkoformatowe realizacje, przyciągające uwagę niebanalnym designem. Takie materiały reklamowe umieszczane są przed siedzibami różnych instytucji, bezpośrednio na elewacjach reklamowanych obiektów oraz w miejscach o dużym natężeniu ruchu – np. przy galeriach handlowych. W tej kategorii materiałów marketingowych dużą popularnością cieszą się np. billboardy oraz ekrany LED.
W kampanii reklamowej warto również uwzględnić promocję firmy w internecie. Coraz więcej osób korzysta z wyszukiwarek internetowych w celu znalezienia specjalistów w danej dziedzinie lub konkretnych kategorii produktów. W takich okolicznościach duże znaczenie może mieć oryginalnie wykonana strona www, która przyciągnie uwagę potencjalnych odbiorców. Warto też zainwestować w kompleksowe usługi Google AdWords, jak te dostępne na witrynie https://managerka.com/kampanie-adwords, dzięki którym marka staje się rozpoznawalna. Dla wielu przedsiębiorstw bardzo pomocne są także reklamy w serwisach branżowych oraz social mediach.