Nowe trendy w farbowaniu włosów

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Stylizowanie włosów może odbywać się na różne sposoby. Niezmiennym trendem pozostaje ich farbowanie, gdzie w grę wchodzą coraz to nietypowe kolory. Nakładanie farby może odbywać się na coraz to nowsze sposoby. Które trendy w farbowaniu są aktualnie najpopularniejsze?

Co słychać w farbowaniu? 

Bardzo popularną metodą farbowania włosów stał się imprinting. Jest to metoda nakładania włosów za pomocą szablonu w kształcie tacy. Dzięki imprintingowi można uzyskać wielobarwne, unikalne wzory na włosach. Bardzo popularny staje się również splashlight, który nadaje fryzurze dodatkowego rozświetlenia. Farbowanie opiera się tutaj na rozjaśnieniu środkowej części włosów. Nasady i końce pozostają w tym samym, ciemnym odcieniu. Ważne jest tutaj delikatne przejście między kolorami.

Sprawdzone sposoby, które nie wychodzą z mody 

Nigdy na popularności nie traci klasyczne ombre, gdzie rozjaśnia się ciemnie włosy przy końcówkach. Również tutaj ważne jest delikatne przejście pomiędzy skrajnymi kolorami. W przypadku końcówek sprawdzają się takie barwy jak karmel czy czerwień. Łagodniejszą wersją ombre jest sombre, gdzie kolory nie są tak kontrastowe. Wynika to z rozjaśniania niektórych pasemek już od samej skóry. Jest to lepsza opcja dla osób, które chcą jedynie delikatnie zaznaczyć farbowanie. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Palenie suszu jako zdrowsza alternatywa do palenia papierosów
Nie od dziś wiadomo jak poważne konsekwencje niesie ze sobą palenie tytoniu. Niestety susz tytoniowy jest w stanie bardzo silnie […]
Zalety kupna żywności przez internet
Zakupy to stała czynność w planie dnia. Wizyty w sklepach pozwalają nam zaopatrzyć się we wszystko co niezbędne do prawidłowego […]
Konferencje są istotne w procesie budowania wizerunku marki! Dlaczego?
Konferencje są istotne w procesie budowania wizerunku marki! Dlaczego?
Konferencje to świetny sposób na budowanie wizerunku swojej marki i połączenie się z grupą odbiorców, w której znaleźć możemy partnerów […]