Można by założyć, że skoro w XXI wieku, za pomocą internetu istnieje możliwość by dotrzeć niemalże do każdej książki, ich papierowe pierwowzory powinny zniknąć ze sklepowych półek. A jednak tak nie jest. Podobnie przedstawia się kwestia wizytówek. Czy w dobie internetu nadal są one potrzebne? Kto z nich korzysta? Kiedy wizytówki mogą okazać się kluczowe dla budowania dobrego wizerunku firmy? To tylko niektóre pytania, na które powinien odpowiedzieć każdy, kto prowadzi własny biznes.
Pomimo globalnej komputeryzacji, wizytówki nadal cieszą się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, właścicieli małych oraz dużych firm, a nawet sklepów, kawiarni, i innych punktów usługowych. Dlaczego niewielki kawałek papieru nie został nadal wyparty przez elektroniczne notatniki lub zwykłe skoroszyty? Ponieważ wizytówki są niezwykle wygodne. Leżący na blacie recepcji wizytownik to świetny sposób na to, by każdy klient mógł dowiedzieć się najważniejszych informacji o naszej firmie. Numer telefon, adres, godziny otwarcia oraz zakres świadczonych usług – to tylko niektóre dane, które warto zamieścić na wizytówce.
Aby nasza wizytówka nie zaginęła wśród szpargałów w torbie, warto zadbać o to, by się wyróżniała. Solidny, gruby papier, wypukły druk oraz interesująca szata graficzna sprawią, że każdy, kto weźmie do ręki naszą wizytówkę, będzie przekonany o wysokiej klasie świadczonych przez nas usług. A to pierwszy krok do nawiązania współpracy, w czasie której możemy osobiście zadbać o zadowolenie klienta.