W jakim celu firmy tworzą programy lojalnościowe dla klientów?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesny rynek usług jest bardzo konkurencyjny, dlatego firmy muszą korzystać z nowoczesnej technologii, aby dotrzeć do kupujących i zatrzymać ich na dobre. Lojalność konsumentów jest bardzo cenna w handlu. Klient powinien być zadowolony – wtedy można mieć pewność, że wróci do sklepu oraz będzie polecał go innym. W tym celu wprowadza się rabaty oraz karty lojalnościowe. Program lojalnościowy jest też doskonałą reklamą dla danej branży. Można w łatwy sposób reklamować swoje usługi oraz produkty, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Na jakiej zasadzie działają programy lojalnościowe?

Klienci, którzy regularnie robią zakupy w danym sklepie lub korzystają z usług, zbierają punkty lub otrzymują zniżki. Jest to odpowiednia motywacja do pozostania wiernym jednej sieci lub firmie. Aplikacja do kart lojalnościowych iOS zainstalowana w telefonie konsumenta pozwala przesyłać mu aktualne oferty i promocje. Dzięki temu przedsiębiorstwo trafia ze swoją reklamą do wielu osób równocześnie, obniżając przy tym koszty marketingu. Budowanie wizerunku firmy jest niezwykle istotne w czasach dużej konkurencji oraz mobilności klientów. Aby kupujący wracał do sklepu, musi mieć z tego korzyści. Bez wątpienia są to punkty, które można wymienić na cenne przedmioty lub zniżki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Drony – wszystko co musisz wiedzieć
Drony – wszystko co musisz wiedzieć
Jeszcze do niedawna drony należały do urządzeń bardzo drogich jeśli chodzi o przeciętnego użytkownika. Obecnie na pojazd ten może sobie […]
Czy komputer poleasingowy to dobra inwestycja?
Zakup nowego komputera to bardzo duża inwestycja. Tymczasem przynajmniej raz na kilka lat koniecznością jest nabywać nowy sprzęt, z uwagi […]
Czy warto korzystać z interaktywnych atrakcji na eventach?
Organizując jakikolwiek event, musimy zadbać, by był on maksymalnie atrakcyjny dla uczestników. W dobie coraz łatwiejszej dostępności technologii interaktywnych ich […]