W jakim celu firmy tworzą programy lojalnościowe dla klientów?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Współczesny rynek usług jest bardzo konkurencyjny, dlatego firmy muszą korzystać z nowoczesnej technologii, aby dotrzeć do kupujących i zatrzymać ich na dobre. Lojalność konsumentów jest bardzo cenna w handlu. Klient powinien być zadowolony – wtedy można mieć pewność, że wróci do sklepu oraz będzie polecał go innym. W tym celu wprowadza się rabaty oraz karty lojalnościowe. Program lojalnościowy jest też doskonałą reklamą dla danej branży. Można w łatwy sposób reklamować swoje usługi oraz produkty, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Na jakiej zasadzie działają programy lojalnościowe?

Klienci, którzy regularnie robią zakupy w danym sklepie lub korzystają z usług, zbierają punkty lub otrzymują zniżki. Jest to odpowiednia motywacja do pozostania wiernym jednej sieci lub firmie. Aplikacja do kart lojalnościowych iOS zainstalowana w telefonie konsumenta pozwala przesyłać mu aktualne oferty i promocje. Dzięki temu przedsiębiorstwo trafia ze swoją reklamą do wielu osób równocześnie, obniżając przy tym koszty marketingu. Budowanie wizerunku firmy jest niezwykle istotne w czasach dużej konkurencji oraz mobilności klientów. Aby kupujący wracał do sklepu, musi mieć z tego korzyści. Bez wątpienia są to punkty, które można wymienić na cenne przedmioty lub zniżki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy masaż jest dobry na wszystko?
Czy masaż jest dobry na wszystko?
Masaż jest wspaniałą formą relaksu po ciężkim dniu. Może być stosowany do leczenia bólu, przywracania równowagi i harmonii w organizmie […]
Zalety czarnej herbaty
Zalety czarnej herbaty
Herbata jest obok kawy jednym z najpopularniejszych i najchętniej pitych na świecie napojów, co wynika przede wszystkim z jej unikalnego […]
Nauka przez zabawę – jak połączyć przyjemne z pożytecznym?
Nauka przez zabawę – jak połączyć przyjemne z pożytecznym?
Zdarza się, że dziecko traci zapał do nauki. W sytuacji, gdy ma przed sobą ogrom wiedzy do przyswojenia i mnóstwo […]