Podstawowe wyposażenie lokalu gastronomicznego – jakie szkło wybrać?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Lokal gastronomiczny to miejsce, w którym serwuje się nie tylko potrawy, ale również różnorodne napoje. Z tego względu konieczne jest jego wyposażenie w odpowiednie szkło w postaci szklanek, kieliszków, kufli, filiżanek czy dzbanków. Powinny to być naczynia odporne na uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie wystarczająco atrakcyjne wizualnie. Pamiętajmy bowiem o tym, że będą stanowiły istotny elementy wpływający na postrzeganie restauracji przez klientów.

Idealne pasowanie do rodzaju napoju to priorytet

W każdym lokalu gastronomicznym powinna się znaleźć przede wszystkim elegancka zastawa szklana przeznaczona do podawania kawy, herbaty i wody. Chodzi o niskie filiżanki ze spodkami, a także klasyczne szklanki oraz kubki z uchem. Z kolei do serwowania drinków i napojów alkoholowych niezbędne są wysokie szklanki, karafki i kieliszki zróżnicowane pod względem kształtu i rozmiaru – do wina pękate modele z długą nóżką, do likierów niewielkie wersje zdobione fantazyjnymi szlifami, natomiast do whisky kieliszki walcowate z grubym dnem. Oczywiście w lokalu nie może też zabraknąć rozmaitych kufli do piwa (gładkich i dekoracyjnych), literatek do soków, gobletów do wody mineralnej oraz dzbanków.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak stosować kamień we wnętrzach?
Jak stosować kamień we wnętrzach?
Kamień coraz częściej gości w polskich domach i mieszkaniach jako ozdoba wnętrze. Mimo swojego dość surowego wyglądu oraz charakteru przy […]
Oznaczenie drogi ewakuacyjnej z budynku
Oznaczenie drogi ewakuacyjnej z budynku
Obowiązkiem każdego właściciela lub zarządcy budynku użyteczności publicznej jest wyznaczenie drogi ewakuacyjnej oraz odpowiednie jej oznakowanie. Znaki powinny być widoczne […]
Praktyczne nośniki reklamowe
Praktyczne nośniki reklamowe
Wielu przedsiębiorcom zależy nie tylko na zainteresowaniu stałych klientów, ale przede wszystkim na tym, by systematycznie docierać do nowych. Tylko […]