Leasing czy wynajem długoterminowy – co jest bardziej opłacalne?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Leasing to jedna z form finansowania pojazdów, która szczególnie w sektorze prywatnym ostatnio zdobyła wielu zwolenników. Takie rozwiązanie pozwala na użytkowanie samochodu za określoną dzierżawę bez konieczności kupowania go po upływie umowy leasingowej. Bardzo pokrewną opcją jest wynajem długoterminowy pojazdu, zwany także Full Service Leasing. Można zatem śmiało powiedzieć, że to nic innego, jak leasing tradycyjny wzbogacony o kilka dodatkowych usług odciążających osobę lub firmę wynajmująca auto.

Zalety wynajmu długoterminowego

Poza tym, że nie musimy płacić za serwis pojazdu, zmianę opon czy naprawienie ewentualnych awarii, FSL może zaoferować nam także zakup polis na poszczególne auta, jak również zarządzanie całą flotą przedsiębiorstwa. Zakup materiałów eksploatacyjnych, pojazdy zastępcze czy nawet karty paliwowe to standard w przypadku tej usługi. W dużych, polskich miastach jest coraz więcej punktów proponujących długoterminowy wynajem samochodów Warszawa jednak będzie najlepszym miejscem do znalezienia takiej firmy, jeśli chcemy skorzystać z tego rozwiązania w ramach działalności gospodarczej. Długa lista „wypożyczalni” zapewni nam możliwość wyboru najlepszej dla nas opcji oraz doskonałej ceny.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy języka obcego można nauczyć się w każdym wieku?
Czy języka obcego można nauczyć się w każdym wieku?
Wiele ludzi mówi o sobie, że nie ma talentu do języków obcych. To jednak w dużej mierze przypadków nieprawda – […]
Co oznacza system compliance?
Współcześnie w bardzo wielu firmach, przedsiębiorstwach oraz organizacjach wdrażany jest specjalny system compliance, zwany po polsku systemem zgodności. Pozwala on […]
Marketing afiliacyjny – jak może on napędzać rozwój Twojej firmy?
Marketing afiliacyjny – jak może on napędzać rozwój Twojej firmy?
Marketing afiliacyjny to proces zarabiania prowizji poprzez promowanie produktów innych firm. Partnerzy korzystają z różnych metod promowania produktów, takich jak […]