Sposobów reklamowania jest wiele. Firmy decydują się na różne opcje, w zależności przede wszystkim od specyfiki oferowanych usług oraz charakterystyki grupy docelowej, do której chcą dotrzeć. Aby prowadzić skuteczną kampanię reklamową, należy uprzednio podjąć staranne działania w celu jej zaplanowania, aby była ona skuteczna. Jedynie w ten sposób można osiągnąć postawiony cel i sprawić, że informacje na temat danego produktu lub usług trafią do szerokiego grona odbiorców, z których część stanie się faktycznymi klientami danej firmy.
Jednym ze sposobów prowadzenia kampanii marketingowej jest zastosowanie reklam outdoorowych. Mogą one być umieszczane w różnych miejscach. Najczęściej spotyka się je na specjalnych, bardzo dużych billboardach. W celu przedstawienia takich reklam mogą być wykorzystywane również ekrany LED. Ofertę można sprawdzić np. na stronie https://be-media.com.pl/reklama-na-ekranach-led-warszawa.html. Reklamy zewnętrzne pozwalają na dotarcie do wyjątkowo dużego grona odbiorców. Szczególnie w przypadku umieszczenia w największych polskich miastach, w których w ciągu dnia zobaczą je tysiące osób. Pozwoli to znacznie zwiększyć szanse na rozpoznawalność firmy. Duży potencjał mają reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej, we wnętrzu autobusów lub tramwajów, a także w formie plakatów na przystankach. Podczas podróży interesujące treści z pewnością przyciągną wzrok każdego, kto ze zniecierpliwieniem będzie czekał na swój przystanek. W codziennych sytuacjach ciekawe, wymagające myślenia reklamy mogą się okazać urozmaiceniem.