- Biznes i marketing

Czy warto inwestować w stronę internetową swojej marki?

Współcześnie nowych klientów nie pozyskuje się już dzięki ulotkom czy billboardom, nie warto również liczyć na marketing szeptany, gdyż jego działanie – choć często skuteczne – może być mocno odwleczone w czasie. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem na zwiększenie świadomości o naszej marce wśród potencjalnych odbiorców jest zainwestowanie w dobrze zaprojektowaną stronę internetową. Jak wykorzystać jej potencjał i jak przyciągnąć do niej osoby zainteresowane?

Internetowa strona firmowa – jak ją prowadzić, by była skuteczna?

Zależnie od wykonywanych usług bądź sprzedawanych produktów będziemy musieli w różny sposób dbać o swoją obecność w sieci. Dobrze, by była zaprojektowana zgodnie z zasadami UX (z ang.: doświadczenie użytkownika) – to zagwarantuje nam, że będzie łatwa w nawigacji i przyjemna w odbiorze, a każdy, kto na nią zajrzy, z łatwością znajdzie to, czego szuka. Samo projektowanie domeny warto zlecić specjalistom, których znajdziemy np. na stronie: https://studiokreacja.pl/realizacje/pwsz-gniezno/. W ten sposób zyskamy pewność, że wszystkie podstrony będą sprawnie działać. 

Od nas z kolei zależy pojawiająca się tam treść. Zadbajmy o czytelny cennik, okienko do kontaktu, podstronę „o mnie”, na której przybliżymy historię marki i jej główne cele, a także o część z artykułami, które pozwolą nam wypromować swój biznes jako godny zaufania. Specjalistyczne teksty są stosunkowo prostym sposobem na pochwalenie się swoją wiedzą ekspercką i doświadczeniem w branży, więc warto poświęcić trochę czasu na ich napisanie. Te wszystkie elementy sprawią, że strona będzie chętnie odwiedzana, a my będziemy cieszyć się większymi zyskami ze sprzedaży produktów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

14 + 12 =