Gdy zamówiliśmy już u profesjonalnej firmy stronę internetową, musimy sprawić, by pieniądze włożone w jej realizację były zainwestowane prawidłowo. Strona taka musi być przecież oglądana przez ludzi, inaczej budżet na jej stworzenie okaże się zmarnowany.
By strona internetowa Warszawa była często oglądana, musimy zainwestować w jej dobre pozycjonowanie. W tym celu skontaktujmy się z firmą pozycjonującą i zapytajmy o usługi, które posiadają w swojej ofercie. Upewnijmy się, że wybrana firma ma dobre opinie w sieci, oraz, że oferta przez nią przygotowana jest odpowiednia dla naszych potrzeb. Gdy już zlecimy firmie pozycjonującej pracę, powinniśmy regularnie ją kontrolować, zwracając uwagę na istotne przy pozycjonowaniu rzeczy. Przede wszystkim nagłówki na podstronach muszą być zgodne z jej treścią, by robot Google mógł je właściwie zindeksować.
Postawmy też bardzo intensywnie na content marketing. To nic innego jak pisane na zamówienie teksty o tematyce naszego biznesu. Takie teksty, o ile są wysokiej jakości, bardzo dobrze się pozycjonują. Ważne, by zawierały istotne dla klienta ciekawostki, które skłonią go do regularnego odwiedzania naszego bloga. Poza tym treści ciekawe łatwiej się pozycjonują. Gdy uda nam się wejść do pierwszej dziesiątki, z pewnością szybko przełoży się do na zamówienia w naszej firmie. Poszukajmy więc dobrego copywritera, lub piszmy teksty sami. Ważne żeby były one odpowiednio długie i angażujące, a wtedy mamy pewność, że klienci będą do nas trafiali częściej poprzez ruch z wyszukiwarki Google.