Tworzenie nadruków reklamowych wymaga zastosowania nowoczesnych urządzeń oraz technologii. Obecnie stosuje się kilka form wydruku. Każda z nich ma pewne zalety oraz wady. Odpowiedni dobór technologii pozwala niewielkim kosztem wytwarzać efektowne i trwałe gadżety reklamowe.
Najbardziej znaną formą wydruku jest sitodruk. Istota tej techniki polega na nanoszeniu farby drukarskiej na materiał przez stworzony wcześniej szablon oraz siatkę sitodrukową, która może być wykorzystywana wielokrotnie. W związku z tym, że proces przygotowywania szablonu jest pracochłonny, sitodruk najlepiej sprawdza się przy dużych nakładach. Przy wysokonakładowych zamówieniach stosuje się także technikę druku offsetowego. Ta forma nadruku polega na przenoszeniu wzoru lub grafiki z aluminiowej matrycy na materiał za pomocą specjalnego cylindra pokrytego gumą.
W ostatnim czasie dużą popularnością cieszy się druk sublimacyjny na tkaninach. Ta metoda znakowania znakomicie sprawdza się w przypadku jasnych materiałów poliestrowych. Przygotowana grafika jest drukowana na papierze transferowym, a następnie w wysokiej temperaturze i pod dużym ciśnieniem nanoszona na materiał. Zastosowanie specjalnych atramentów wodnych powoduje ich trwałe wniknięcie w tkaninę. Dzięki temu nadruk jest efektowny, niemal niewyczuwalny w dotyku i odporny na pranie. W branży reklamowej wykorzystuje się także druk UV. Technika ta polega na nanoszeniu grafik na docelowy obiekt przy użyciu polimerowych tuszy, a następnie utwardzeniu ich światłem UV.